Philips QC5170

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QC5170 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Abdala Aldosari 09-09-2011
Geschreven voor: Philips QC5170

Ik heb de QC5170 al 5 jaar ongeveer. Ik ben er wel tevreden mee.

Ik gebruik het apparaat zonder kammetje. Ik millimeter mijn haar zonder kam.

Plus punten.
-Accu gaat langer mee.
-Het draaien van 180 graden.
-Sterk en degelijk is een paar keer gevallen.

Min punten.
-Het mag korter.
-Geluid kan irritant zijn.

Kitty242 29-05-2011
Geschreven voor: Philips QC5170

Het apparaat heeft een te brede plastic kop zodat de mesjes de haarlijnen niet altijd kunnen volgen zoals rond het oor. Daarnaast pakt het mes onvoldoende haar in een haal waardoor het trimmen veel meer tijd (en ergenissen) vergt. Het apparaat maakt ook erg veel geluid.

MikeSL 28-05-2011
Geschreven voor: Philips QC5170

Zeer tevreden over tondeuse.
Deze wordt wekelijks gebruikt en ik denkt dat we hem 1 x per 2 maanden opladen.
Vooral dat ie draadloos is is echt super handig!
Kortom: zeer tevreden.

MartinSenang 19-02-2011
Geschreven voor: Philips QC5170

Handige apparaat, dankzij draaibare kop altijd een goed resultaat. De neklijn kan zelf worden gedaan maar als iemand anders dit doet is het makkelijker. Accu gaat heeeeeel lang mee

JBX 23-07-2010
Geschreven voor: Philips QC5170

Resultaat was redelijk goed, alleen problemen rond de oren omdat de kam veel breder is dan het schaartje. De accu is zeer goed. Goed voor 6 tot 8 keer knippen zonder opladen. De draaibare kop is handig, maar fragiel. Twee jaar in bezit en kammetje is afgebroken. Wat een zwak materiaal zeg. Alles wat ik koop van Philips breken stukken af.

Demokratie 16-11-2009
Geschreven voor: Philips QC5170

Ik heb deze nu een half jaar en moet zeggen dat ik er niet blij mee ben. Zoals al eerder aangegeven door anderen is korter scheren dan 3 mm niet mogelijk (en dat is knap balen want voor de rest doet dit apparaat prima z'n werk !).. Helaas moet een tondeuse in veel gevallen ook echt kunnen milimeteren.. Jammer, gemiste kans van Philips. Een mailtje naar Philips voor een ander opzetstuk (1 a 2 mm) wordt simpelweg NIET beantwoordt...

Koos uit Amsterdam 10-10-2009
Geschreven voor: Philips QC5170

Let op! Als je korter wilt scheren dan 3 mm dan kun je dit product beter niet kopen. De kleinste stand (3 mm) scheert niet kort genoeg. Mijn vorige tondeuse (remington) scheerde veel korter.
Ook laat hij lijnen in je haar achter, waardoor je 4x over dezelfde plek heen moet scheren. Daardoor ben je met dit apparaat veel langer bezig dan een normale tondeuse.
Ik zou zeggen: Niet kopen.

Boris zijn mening 19-08-2009
Geschreven voor: Philips QC5170

Ik heb deze tondeuse nu meer dan een jaar. Hij werk nog steeds prima. De accu gaat lang mee. Het enige probleem is dat bij mij de opzetkammetjes niet meer vast blijven zitten en deze moet ik dan klemmen d.m.v. een stukje papier ofzo. Dit vind ik vrij kwalijk omdat dit al vrij snel na aanschaf is gebeurd en vervelend is. Verder duidelijk beter dan de oudere generatie tondeuses.

WiMa60 14-01-2009
Geschreven voor: Philips QC5170

Ruim 2 maanden in bezit. Leuk ontwerp. Bevalt tot nu toe nog goed.
De batterij lijkt me sterk, nog maar 1x maal opgeladen (8u). Hij is licht, wendbaar,
prettig in gebruik, redelijk qua geluid. Ik gebruik hem 1x per week, even het haar op de juiste lengte brengen, schoon maken en hij is weer klaar voor gebruik.
Kortom prima en een handige tondeuse.

rvm 03-11-2008
Geschreven voor: Philips QC5170

Handig deze Tondeuse. Hiervoor een Remington, goed maar zwaar. En daar brak ook een tandje vanaf van het tandstuk. Dus na ruim 1 jaar, gewoon einde verhaal.

De batterij lijkt me sterk van deze Philips, hij is licht en wendbaar dus ook makkelijk voor op reis.

Ik gebruik hem alleen voor de bakkebaarden en contouren, daarvoor voldoet hij prima.

Handig dat men het bestel nr/artikel hier gelijk heb opgezet voor de opzetstukjes. Gelijk maar bestellen dus. Dat Philips hier niet iets sterker materiaal voor gebruikt. Moet toch mogelijk zijn...?

catel 12-09-2008
Geschreven voor: Philips QC5170

Prima toestel het apparaat doet wat je van een tonduese mag verwachten is handig met de kantelbare kop, accu gaat lang mee voordat je moet opladen.

Mr Alex1970 25-08-2008
Geschreven voor: Philips QC5170

Een geweldig, snel en zonder tanksporen is mijn haar door mijzelf te scheren. Hij is compleet en handzaam en maakt kwalitatief een uitstekende indruk. Aanrader.

Pim en zijn miskoop 13-08-2008
Geschreven voor: Philips QC5170

Een ramp! Op de verpakking wordt gesuggereerd dat je met deze tondeuse zelfstandig je haar kunt knippen. Dat is niet voor honderd procent het geval. Los van het feit dat deze tondeuse niet prettig knipt is het onmogelijk om de neklijn zelf te doen. Daar moet je dus hulp van iemand anders bij gaan halen. Niets voor een vrijgezel of een man die niet wil dat zijn vrouw nog aan hem zit dus. Eigenlijk had ik moeten weten dat zoiets niet kan maar je laat je verleiden omdat je geen zin hebt om naar de kapper te gaan. Nou, volgende week zit ik daar weer, hoor. Sommige dingen blijven nu eenmaal altijd hetzelfde in het leven.

Bobby van Dam 18-06-2008
Geschreven voor: Philips QC5170

Zelfde probleem met opzet kam. Ook de mijne is gebroken doordat het materiaal gewoon te zwak is. Ik heb Philips om mechanisch gebied altijdt al zwak gevonden. Alles wat ik tot nu toe van hun heb gehad is op mechanisch gebied stuk gegaan. :( Ik kan dus ook een 6 maanden oud apparaat weggooien.

Evers123 21-03-2008
Geschreven voor: Philips QC5170

Ik ben nu een paar maanden in het bezit van de Philips QC 5170. Altijd zeer tevreden geweest met het apparaat, totdat vorige week een opzetkam ( 3-11 mm) brak. Deze opzetkam gebruik ik zeer vaak, maar na een paar maanden brak er toch een tand af van de opzetkam. Ik ben nu al meer als een week aan het proberen om precies dezelfde opzetkam voor de QC 5170 te krijgen. Bij het onderdelencentrum van Philips kennen ze alleen maar een grote en een kleine kam voor dit apparaat. Men kan mij geen bevestiging geven dat er op de kleine kam 3-11 mm staat, dus weet ik niet of ik de orginele opzetkam toegestuurd krijg.
Ik heb deze week toch maar via een onderdelenwinkel een kleine opzetkam laten bestellen voor dit apparaat bij Philips. Maar men stuurde de verkeerde, een grote opzetkam. Het is schijnbaar zeer moeilijk bij Philips een los orgineel onderdeel bij te bestellen. Ben nu maar aan het kijken voor een vervanger voor dit apparaat, want ik heb het even gehad met Philips.
Leuk en goed apparaat, maar er moet niets stuk gaan.

erik04 30-09-2007
Geschreven voor: Philips QC5170

Apparaat maakt het inderdaad mogelijk om zonder veel risico je eigen haar met een tondeuse te knippen. Dankzij de kam en de verstelbare kop gaat dit makkelijk. Je blijft natuurlijk wat hulp nodig hebben voor de neklijn.

L.Woonings 14-08-2007
Geschreven voor: Philips QC5170

Dankzij het 180% draaibare hoofd kan men eenvoudig je eigen haar knippen.
De unieke contourvolgende kam volgt de contouren van het hoofd nauwkeurig voor een glad en gelijkmatig knipresultaat.